Monday, December 1, 2008

i'm not moving..

seperti biasa ari slasa,
kelas tada tataw nk buat apa ,
garu garu kpala,
dody baru kasi malu sama saya.haha.

p.s ni pantun 4 kerat..


okay skali lagi ada lagu dok melekat dalam kepala.
lagu ni didengari 1st time masa g umah ieza...


the script-the man who cant be moved.
tp ni lyrics yg ain ske and dedicating it kepada semua ya!


Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street


So I'm not moving... I'm not moving.I'm not moving... I'm not moving.
Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag not I'm not gonna move.
alamak aih esok ada test sejarah!
ommo!
sejarah=nitemare!
haissh*

oh lpe nk ckp ain still tk dpt jme cherry sbb ari tu masa nk kuar die ada job interview n now ain da bz :(
nanti la 1 day k cherry?
kawan kawan doakan kejayaaan ain 4 sejarah! haha.


bile la bole baring macam ni?


=)ain.