Sunday, November 2, 2008

nak jugak!

dis is where ili came into the picture.....heheh tp ili tade dalam gamba ni...

ok ili letak banyak gamba masa kecik2 die..sampai besar..ain pon nakk!
unfortunately my family tak slalu tangkap gmba..so ain nye gmba cket je..
ayah ada sorok 3 album but i know wer it is..hehe...
so 1 day ain curik few pics and sorok kat laci ain..
it makes me happy..so i'm posting it today to make my day always a better day..!



mama.. i tink dis was my 3rd bday..

yayoq yg gle!

ayah zaman iron maiden die!

i love mc d! mc d nye menu dulu is so much menarik dari skarang..rendu nye zaman kecik.

dari kecik tangan cacat da menonjol..
hahahha!
kalau nk lihat live tell me babeh!
ain kasi live show!
hehehhe..
p/s:masa dajah 4, tgn ain patah kat ioi... since then my hand melengkung....


yayoq-he was the family baby..and still the family baby..

ok guess what? zatey pon ada baju ni!! heheh.. baju ni dijahit oleh tok mak..

yesterday.. i watched pensil and ruminah sidek reminds me of some one whom i love dearly..
my tok mak..
she is now 80 i guess and living wif mak ngah in jb..
tok mak ni dulu penari tradisional kat kampung jawa
and a singer..she sings damn good! sedap gle suara tok mak..
my tok mak is so kecik and she is recognised as cik patung..
untill now she still wears kasut budak..
tok mak n arwah bak is the persons whom i love dearly no matter what..
and they were so in love! gile gile punye in love!
arwah tok bak passed away last during first sem finals..
1 week before raya..
tok mak ada alzheimer..
kejap ingat kejap lupe..
she even forgets dat arwah tok bak dah meninggal..
1 ting she sure havent ever forget is the love they shared..
sampai sekarang i tink she can still move on bcos of dat..
dis is her..my tok mak an ever strong lady..



love u tok mak!

oh pg td jmpe ili..
die teman g amma india n ain harap amma india author baju ain cantik2
oh mata ili seksi arini!!!
hehehhe......
=)ain.