Wednesday, August 5, 2009

sweet dreams.

these days the thing i love most to do is of coz sleeping.

so nice.

bangun pagi. tunggu breakfast. tak mandi. den tido lagi.

plus my ubat batuk is like dadah. makan je tros tido like theres no tomorrow.

but then again, tido is so nice. tido is like the most best thing beside chocolate.

aahhh so peaceful, thinking of sleeping je dah makes me so tenang di hati.

oh yes i am now alone kat hostel waiting for dedy to pick me up.

ayah macam tak percaya tadi bila ain cakap i want to go back...

si simon pulak baru hanta audibles penyanyi cina mana ntah sumpah scary.

n he said there's nothing to be scared bcos he is my guardian angel tapi cuma die tembam sikit so he cant fly to me. so sweet kau ni simon. :) aku nak mara pon kenot sbb kau baik.

now mi work is like banyak gila. not like before.. :(

sometimes i feel like memang malas gila nak buat then teringat ayah yang selalu berkata.

ain, ayah kena kerja kuat. ain pon taw.

okay ayah, i'll try my very best.

mama pon is getting better with me. thanks ma.

i just wish everything to be okay, not perfect, but okay.


aimis yu puddycat n oso semua! rindu nak tengok zatey di dunia cyber. td die online fesbuk kejap.hoho happy nampak nama dia online. haha :)

=)ain, i want to mimpi indah tonite.